Khamis, 4 Jun 2009

tngok wayang...

assalammualaikum..ari ni aku dan member2 aku gi cp nak tngok wyg lah crita jgn pndang blakang congkak..dpendekkan crita aku lambat smpai lahkat cp..time nak beli tiket pun gnam2 lah cukup utk aku dan member2 aku..brsyukur sngat lah nasib baik msh ada tiket msh..tp tmpat duduk pisah2 lah..demi nak tngok crita tu aku mngalah lah dgn member2 aku...aku ambik lah seat dpn..janji dpt tngok crita tu...tak caya meh aku tunjukkan tiket nya..


mmg sakit kpala lah ..ni lah first time aku tngok wyg di seat dpn...kbetulan time tu jg member lama kau,Sharinah dgn kawan2 nya tngok crita ni...aku x prasan lah dia...tp dia ada sms aku lah kata nak tngok crita ni juga...lgpun kami dah janji nak main bowling sama2 lps tngok ni crita..

nak dipendekkan crita lg,dia x dpt lah pula nak join aku main bowling...dia nak gi tmpat lain dgn kawan2 dia..kecewa lah aku ni..aku ni smangat suda nak kalah kan dia main bowling..tp takpe lah..dia suda minta maaf and promise next time lah main...

jd aku,zul dan syafiq jer lah main bowling..time kat tmpat bowling trjumpalah pula Khairuddin...solo2 jak dia kat situ..aku ajak dia skali main bowling tp dia ckp teda bajet..dia tngok2 jer lah kami main...

aku nmpak dia sibuk bersms..sms gf ker?mls aku nak tnya lah..nanti org kata nyibuk jer...oleh sbab aku trlmpau balik2 pgang phone dikatakan nya aku pula yg bersms dgn gf..
actually time tu aku bersms dgn Sharinah..nak tanya dia psl main bowling..aku kan teda gf camne pula aku dikatakan bersms dgn gf...(tp ok jg lah kalau org yg aku sms tu jd gf aku..hahaha..brgurau jak).. khairuddin kata nak wat reunion tiem cuti hujung tahun nanti...aku kata on jer bah..lps main bowling dia trus chow..time dlm lif nak turn smpat lg dia crita psl sigup..dia kat x tmpat nak sigup..haha..lawak nyer..siap kasi tunjuk aku lg kotak rokonya...

ok stakat ni jak crita aku ari ni..oh lupa pula nak ckp psl wyg tu..bg aku ok ler..mmg lawak giler lah..cuma ending nya cam tak brp syiok..apa-apun mmg syiok lah crita tu..
ok,sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan