Ahad, 7 Jun 2009

hadiah

assalammualaikum...dah satu,dua tolak satu tambah satu pning kpala pula aku kira...dah 2 ari aku x update blog gua..hehehehe....bkn apa busy kluar dgn family...ari jumaat tu mkn mlm kat salut and then smalam pula jln2 kat 1 borneo..so teda masa nak update blog ni...

sdar x sdar tinggal sminggu jer cuti ni...homework satu apa pun blum wat lg ni...trlampau cbuk main game jer..hehehe...tp asyik2 kalah jer main game ni..amacam ni?mngkin sbsb tak fokus kot time main game...hehe..oh ya,dlm mingu ni jer dah 3 kali top up kredit aku...trlmpau sms kawan lah ni...hehehe...tp sekurang-kurang nya ada jg teman aku sms time cuti ni...

mmy syoik ler sms dgn dia ni...cam aku x nak stop jer sms dgn dia..haha..brgurau jer...trus trang aku kata mmg aku suka ler sms dgn dia...smpai time nak tidur pun aku fikir dulu bsuk nak sms apa kat dia?hehehe...

oh ya,yesterday bday adik aku..jda kami bawa lah dia jln2 kat 1B....bapa aku outstation jd kami adik beradik jer lah...time jln tu jg aku kelam-kabut cari hadiah utk dia..hehehe...bukan apa ,lupa nak cari time jln2 kat cp ari tu...aku beli hadiah murah jer lah..teda bajet nak beli yg mahal..hehehe..aku minta cadangan kat Sharinah...dia cdgkan baju atau tudung...klau tu benda mmg bnyak suda di umah..smpai x muat nak letak kat almari...hahahaha..last2 aku beli jam jer lah...jd skrg ni dah ada 3 jam di tangan dia..hehehe..aku jg yg teda jam ni...

ok sekian jer utk ari ni....majulah sukan utk negara...hahaha..mybe next week nak gi Ranau dlm ari khamis...jd dah mkin teda masa nak wat homework ni..ok lah..

salam...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan