Ahad, 5 Julai 2009

Sekitar Pertandingan Tarian Kreatif

pada 4 julai smlam,brlansungnya prtandingan tarian kreatif sekolah rendah dan skolah menengah di pusat kbudayaan penampang....prtandingan ini sbnarnya start dr ari jumaat lg..smlm baru ler aku dpt dtg tngok prtandingan ni..ari jumaat tu busy ckit...hehe.. aku sbnarnya x brapa minat sangat nak tngok ni ni,tp bapa aku suda dpt ticket free jd tngok jer ler....harga utk tiket tngok prtandingan ni rm10 utk tmpat duduk atas,rm 20 utk tmpat duduk bawah..acara brmula jam 7.30 mlm..10 skolah mngambil bahagian pd mlm tu,5 drnya skolah rendah dan 5 skolah menengah..aku x ingat ler skolah apa yg ambil bhagian..seingat aku skolah sk stella,sk labuan,sk tamparuli,smk sanzac,smk putatan..aku x ingat ler skolah laen..stiap skolah kna 2 wat kali prsmbahan ler..pndapat aku prsmbahan dari skolah menengah lbih baek brbanding dgn skolah rendah..terutama skali prsmbhan dr smk putatan dgn sanzac..macam2 aksi diorg..walaubagaimanapun aku x ler tngok prtandingan ni smpai hbis..tngok stakat pusingan prtama jer ler..ari isnin nanti ada prtandingan tarian international pnyer..tiket dah ada(maklumlah dpt tiket free lg hehe)..tringin sngat nak tngok diorg pnye prsmbahan..antara negara yg join utk prtndingan ni ialah brunei,china,india,indon,kemboja,saudi arabia,filipin,singapore dan kazakstan..hope dpt ngok ler prsmbhan diorg..hehe..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan