Khamis, 25 Jun 2009

tired

actually im tired today..but mau jg update blog..kan dah lma x update..slalu x update bkn sbab teda masa tp mls nak update..hehe..orait..nak crita ckit jer lah..x pyh byk2 bkn ada yg baca ni..hahaha..trlbih dahulu aku nak ucap alhamdulillah dpt lulus gak biologi..aku sangka smua sbjek sains aku gagal tp ada jg yg lulus..tp markah biologi skadar cukup2 mkn jer lah..bagi aku dah lulus pun cukup ler...

paper agama pun dah dpt..markah aku xbleh nak crita ler..hehe..tp aku x sangka ler paper agama aku dpt markah yg tinggi..ini satu2 nya subjek yg aku dpt A slain sivik ler..hehe..tinggal 1 paper lg aku tunggu ni..tp aku rasa mngkin aku failed ler paper fizik..aku maen hntam jer jwb ari tu..apa-pun aku berdoa supaya dpt markah yg baik utk paper tu..

bah cukup ler stakat ni..pnat btul aku ari ni..rasa macam mau tido jer tp aku besa nya x dpt klau waktu ptg..pning kpala klau tido waktu ptg ni..bah chow luk..

salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan