Jumaat, 19 Jun 2009

huhu~

salam..
wazzup everyone..
dah lama aku x update blog ni..bukan apa amu mmg pnat sngat minngu ni and busy ckit..kunun ler..hehe..dlm minggu dah byk exam paper result kna bagi..mmg amt menyedihkan lah...result smua mmg x bgus..ni sbab study last minute ler ni..markah plg truk aku dpt add math...x smpai pun 10 markah..pun sdih aku ni..result laen tu stakat lulus jer..stakat ni baru 2 subjek aku gagal..add math and chemistry..aku blum dpt paper agama,biology and fizik jer..aku dngar crita agama byk org gagal..tp stlah di tmbah dgn kerja kursus smua org lulus..aku x tau btul ker crita ni ke x...hairil yg bagitau aku..

kaki aku msih lg sakit ni..x dpt aku nak join pj klmarin..in gara2 trlmpau menendang time kokum silat ni..aku maen hntam jer tendang..hehe..bsuk bday nenek aku..aku dngar mak uda dah ada plan utk bday tu..tp aku x tau apa plan tu..kna tunggu bsuk ler..brckp tntang ari bapa kami satu family lum ada plan lg ni..pd mula nya bapa aku outstation bsuk smpai miggu dpn..tetapi dia suda tukar flight dia pi ari isnin..tu sbab ler kami x plan apa2 ni..

another story,alhamdulillah ustaz kami brjaya membawa seorg plajar bukan islam masuk islam..agaknya plajar itu dah dpt hidayah kot..tp prkara ni msh di rahsiakan dari pihak skolah dan family nya..bkn apa tau2 jer lah skolah kami tu kan majoriti nya plajar kristian jd prkara ni kna rahsiakn ler dulu..jd aku pun x leh bagitau namanya..yg aku bleh gitau dia plajar form 4 dan ikut srta dlm klas tswur islam..

bah stakat ni jer lah kali ni..
aku hrp aku dpt kputusan yg baik ler dlm exam ni...klau x mmg K.O ler aku..
hahaha..
salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan